onsdag, februari 03, 2010

Snö och mera snö!..

Idag kan jag inte ens se ut genom fönstret för all snö! Schjiiiiises!.. ;D
Vi får iaf gratis träning av all skottning! Yohoo ;D hehe...

Favorit i repris! Jag och barna hällde vatten i mjölkkartonger, uppi med massa färg och så ut på terrassen för frysning! Så tar vi av kartongen och hänger upp utanför dörren! Försokte visa hur fint de gnistrar i utelampan men kan itne riktigt fånga det! :D

Oscar och jag var ute en kväll då det var -15!!! Jag skottade oss fram till trädet vi hänger fågelmat i och till lekstugan bara för att slippa stå still! Det var kallt trots massa kläder ska jag lova! ;D Brr... MEN men måste ju leka ute lite om barna vill (Nora sa nej och backade när vi skulle klä på oss så hon var inne med pappa! SMART drag! ;)

1 kommentar:

mamma sa...

Oscar är en riktig friskus.