onsdag, februari 03, 2010

Donkeyboy!!! :D

Nu måste jag göra reklam för ett superBRA norskt band som ni i Sverige bara måste upptäcka!!! De kommer från Drammen och har haft Union Scene som replokal lite nu i höst så det är extra KUL att de kommer till Sverige nu! Se dem på Skavlan på fredag- rekommenderas alltså varmt! OCH KÖP skivan!!! :D Nej, jag tjänar INGET på att reklamera för dem här utan vill bara att NI ska få njuta denna duktiga popgrupp!!! ;D Väl bekomme (som vi säger i No =varsågoda!)


(Beklagar lite dålig ljudkvalitet MEN jag valde denna för den är från Union Scene- där jag jobbar! Stolt!!! ;D )

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Låter riktigt bra :)
Snö, snö, snö, sikken härlig vinter vi fick :D

Tack, tack, tack, för alla presenter, blommogram, paket och kort liksom :)

LOVE YOU♥

mamma sa...

De ska jag titta på.