torsdag, februari 04, 2010

Härlig torsdag! :D

När jag kommit hem från MASSAGEN (mmm... så härligt är det!!!) åt jag godaste lunchen! Fick med kroppkakor sist jag var hemma och dem stekte jag och åt med lingon, smör och grädde! OJ vad GOTT det är!!! :D Lyx!..

Efter barnehagen åkte vi rätt till Lekelandet och barna (ja, givetvis jag oxå men på ett annat sätt! ;) hade såååå roligt!.. Mycket trevligt att bli bjudna! Ja, det var Nora som blev bjuden- KUL- hennes första vänninefest ;D hihi... tjejen som bjöd är en granntjej så vi hoppas (hennes mamma oxå) att de blir goda vänninor uppöver! ;)



Som ni kanske på första bilden ser Nora lite försiktig och besvärad ut och det är hon oxå! Det tar lite tid för henne iom hennes hörselnedsättning att värma upp! Men nedan ser ni att det gör hon iaf eftersom! :D Hon är en tuff tjeja! Är så glad hon är som hon är när det blev som det blev!!!

5 kommentarer:

mamma sa...

Skoj ni verkar haft det.

Jessica sa...

Åh vilka härliga bilder!
Låter som ni haft en riktigt mysig dag.

Hoppas du mår bra gumman, tänker på dig!!

Många kramar!
//Jessica

Ann-Sofie sa...

Mmmmmm gott, gott, gott, med kroppisar :)

Ha en toppenhelg :)
LÖÖÖÖÖV JA`

Anonym sa...

Jösses, har du blivit helt förtappad borta i Norge?? Man kan väl inte äta lingon till kroppisar heller ;)
Så mysigt ni ser ut att haft det, jätteskönt att Nora e en tuff tjej, det kanske hon kommer att behöva innan hon landat i sitt handikapp!
Ha en mysig helg och hälsa familjen!
Kramar Anette

Arletta sa...

Härligt med lekland. Lika uppskattat här! :)
Kroppkakor är ju så gott, även om jag äter bara veggo-varianten.

Trevlig helg!