söndag, januari 31, 2010

Grattis Ann-Sofie... och helgen! :D

Oscar och jag var och såg Olsen-banden (jönssonligan) på kino(bio) i går! Vi mös med Ahlgrens Bilar och popcorn- ett måste enligt både Oscar och mig på bio! ;D Filmen var ok! MYS att bara vara jag och Oscar! :D

Igår kväll kom onkel och tante för att passa barna och jag och JO tog på finstasen och hade såååå trevligt! God mat, supertrevligt sällskap- vi har verkligen haft TUR med grannar!!! och vi dansade och skrattade! Hade mycket mycket trevligt! Nu blev vi hämtade halv ett men det var helt perfekt det oxå för barnen vaknar ju som vanligt...

...sp idag har vi hunnit med en hel del! Nora och jag har skottat trappen och fram till dörren- det har snöat till nu!- och JO och Oscar har varit på skidtur med våfflor till lunch! Mysigt- men de hade visst lite kallt! :) Brr... det är ju -12!

Här hänger en sötfia! :D Vet inte riktigt vad hon styr med men KUL hade hon iaf! :D


Hoppas ni haft en riktigt skön helg! Som vi! :D

Och så ett stoooooort grattis till syster Ann-Sofie som fyller år idag! Saknar och älskar dig hjärtat! :D

3 kommentarer:

Marie sa...

Kul med en dansant kväll med trevliga grannar. Och du, visst kan det sluta snöa nu? Kram och ha en skön vecka!

Ann-Sofie sa...

Tack sis :) Älskar dig!!!
Har haft en toppendag, inte minst för jag fått varit smärtfri för en dag- underbart!

Jessica sa...

Låter som en riktigt mysig helg vännen!

Stor kram!
//Jessica