fredag, januari 22, 2010

Fredagsmys :D

Vi är friska igen- har jobbat och barna varit i barnehagen ett par dar nu så det är inte därför jag inte bloggat nu utan för att min bärbara är "sjuk" igen!?.. och då måste jag sitta vid den stationära och det blir inte lika ofta då! :) Jag saknar MIN pc... ;) Iaf har det som sagt varit lite mycket nu och fortsätter vara men jag har satt på tunnelseende så jag bara ska göra det jag måste göra nu INTE tänka på allt jag måste hinna med innan då och då... för DÅ får jag panik!?.. :) Längtar till våren och SOLEN nu! :D Har iaf mina solstrålar att mysa med!
Nora och jag "fular" oss och leker med mobilkameran! Vi tog typ 30 bilder för hon tyckte det var SÅ kul! :D

BUS

BUS

Och så den obligatoriska FÅNbilden! :D

Imorrn hände oxå massor- först årsmöte i HLF(hørselhemmedes landsforbund), första gången vi är med och sedna på KVÂLLEN (ja ni vet vad jag tycker om det här... ;) familjemiddag/fest!
Fullt ös! :D
Önskar er en riktigt skön helg!
KRAMAR

4 kommentarer:

mamma sa...

Va fina ni är. Hoppas ni får en bra morgondag. Kram

Jessica sa...

Hihi vilka härliga bilder :-)

Hoppas ni haft en jätte fin helg och får en bra start på den nya veckan.

KRAMAR!
//Jessica

Ann-Sofie sa...

Sötnosar♥

... 4 på toppen sa...

Så søte dere er! Mobilkamera er kjempemorsomt.

Håper alle er friske og raske igjen?

Klem ♥