torsdag, januari 28, 2010

Uppehåll...


Ja, nu går det dagar mellan inläggen här men som sagt min bärbara är "sjuk" och det fortfarande så hoppet har så smått börjat sina!?.. Tror det är dags för en ny!?.. Hm... ja ja... får se! Har ett litet hopp kvar! Häromkvällen var jag och JO och såg Avatar 3D- det var ju så coolt- och filmen var helt ok! Men just den 3D-grejen... Wow! Häftigt! :) Annars så jobbar JO mest så det är jag och kidsen som försöker roa oss kvällstid! Har jobbat färdigt denna vecka nu så imorrn blir det städning! Dammtussarna har intagit ALLA hörn och de är inte få heller! ;D På lördag kommer tante och onkel för att passa barnen- JO och jag är bjudna på grannarnas 82årsfest! :D Ja en fyller 40 och den andra 42 ;) så nej, det är inte gamlingarna i huset bredvid ;D hehe... Jo, apropå bilden ovan... Oscar hade så lust på pannkakor och varför inte, jag började blanda smeten för att upptäcka att ÄGGEN var slut! Ja så då kunde jag ju inte göra pannkisar! SÅ det blev köttbullar och "mjölk-makaroner" som Oscar säger! :D Gott! Men så ville jag itne gärna slänga ut smeten jag fått till utan la till socker och vips! så lagade vi muffins! Jag och Martha alltså... ;D hehe... Barna blev iaf jättenöjda med resultatet! :D
Ha en skön kväll! :D Kram

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej sötnos :)
Ville bara kika in och önska en riktigt mysig helg!!!
Kul med party ikväll :) Hoppas ni får riktigt roligt!!!

Och Avatar, den vill jag oxå så gärna se!
Försöker övertala Hanna men hon tror den är löjlig (eeeeh ?!? ;-))
Unge *s*

Jag hoppas att allt är bra med dig annars oxå!!!
Tänker på dig massor!!

Stora kramar!
//Jessica