söndag, december 27, 2009

Idag...

har Nora oxå prövat att stå på ski/åka skidor! :D Hon har fått ärva de fina Oscar fick för ett par år sen som man har till de skor man har på sig- Oscar har ju numera fått skidskor och riktiga ordenliga bindningar... *stolt mamma*
STOLT oxå över denna lilla envisa fian... KAN SJÄLV är verkligen grejen nu! GLÖM att jag fick hjälpa till... Haha...

Och så har vi KROSSAT pepparkakshuset! Oscar intog hammare och Nora åt mest... ;D hehe, hon är en liten gottegris alltså!.. Seigmenn på pepparkaka vet jag inte om det var ngn hit men det var ju sött att ha de nissarna på...



Medans de andra åkte skidor i varierande duktighetsgrad ;) skottade jag väg fram till fågelmaten och fyllde på så fick jag lite gratis träning idag. SÅ nu har vi precis fikat bullar och pepparkakor och tittar på Stuart Little 2 på tv... lagom mys en söndag! Idag blir det pinnekjøtt till middag- gläder mig redan! Mmm...

1 kommentar:

Isabels värld sa...

Gott med pepparkakshus =) Här nere i söder finns nästan ingen snö kvar, regnade bort på en dag. Det kommer väl ny förhoppningsvis. Hoppas julhelgen varit riktigt trevlig! Kram Pernilla