tisdag, december 29, 2009

Oj oj...

Barnen älskar att leka ute i snön! :D

Det var jättekul att gömma sig i snöhål!

Självklart Oscars idé!!! ;D

Nu flyger verkligen tiden ifrån mig och jag hinner visst inte blogga :) Vi åker hem till Sverige i morgon och jag har jobbat och bytt julklapp och shoppat på rean (jättefynd!!!) :D och dammsugat för JAG bjudit svärföräldrarna på middag! Men fattas bara då de haft barnen igår och idag så de fått lite julfri från barnehagen! Tror verkligen Oscar har stormyst att bara få vara ledig och skrota på sitt rum hela morgnarna och sen ut i snön med pappa som varit hemma mycket och... :D Julen är underbar! :D Iaf... så tidigt vi bara kan åker vi de 60 milen hem så nu packas det för brinnande livet! :D

2 kommentarer:

Jessica sa...

Härliga fina snöbilder vännen :-)
Hoppas resan hem till Sverige går bra idag, synd att det inte är idag jag rullar mot Göteborg (såg på fb att ni skulle köra där över) då hade vi kunnat mötas på vägen o ta en fika *ler stort*

Var rädd om dig!!!

Massa kramar!
//Jessica

Marie sa...

Härlig snöbilder och hoppas du får sköna dagar i det gamla hemlandet. Kram och GOTT NYTT ÅR!