lördag, december 26, 2009

2112

DETTA är mitt 2112e inlägg! Det har blivit några nu! :D Kul! Här kommer orsaken till att jag bloggar i bild!.. Nämligen vad vi gör och hur fina mina barn är ;D så mormor och andra som saknar oss i Sverige kan ha lite koll på oss! Och jag tycker det är fantastiskt att glädja min kära mor speciellt med de fina bilder man ibland kan få till som jag vet blir lite speciella för henne! GULD! Och min syster har ju oxå bloggat en stund nu och det ger mig så mkt att kunna hänga med lite extra på vad som sker i deras liv! Iaf... :D

En stolt nya skidor och nu skiddräkt-ägare!

Så bär det av! Han körde t om massa rundor helt på egen hand!

Dessa hälsar välkommen!

Det har kommit liiiiite snö idag... hrmmff...

2 kommentarer:

mamma sa...

Oj vad mycket snö ni fått.
Vilken stolt liten kille. Han blir en riktig norrman. Ut på tur, aldrig sur.
Kram

Anonym sa...

En äkta norrman går väl på tur rätt ofta va;) Och åker på hytte.

Jag bloggar också delvis för att släktingar ska kunna följa vårt liv. Sen är det en dagbok för en själv som är värd hur mycket som helst. Man glömmer så fort.