torsdag, september 10, 2009

Torsdagen!

Idag körde vi JO på tågstation tidigt för han skulle hinna med flytoget för resa med jobbet. Så lämnade jag BARNA och körde ner till byn för min månatliga MASSAGE! Mmm... bitterljuvt!.. Det är ju underbart skönt men gör ibland tom mkt ont!.. Men gott sedan!.. Nu mår jag som en SESSA och barnen och jag har ätit makaroner och köttbullar, med kokta morötter till. Nu ska jag bara röja upp lite här och sedan iväg och SPINNA! :D Love it... Farmor ställer upp! Farmor är en ovärderlig människa i vår vardag, vad skulle vi göra utan vår FAVVOFARMOR!!! :D

Här favvisfarmor med OSCAR för ett par SOMRAR sedan...

I morgon är det äntligen HELGEN igen (efter lite jobb då förståss ;) Då drar vi på HYTTA och KOSER oss med TUR i fjället och UT PÅ TUR ALDRIG SUR... :D
KRAMAR

3 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Så deilig med massasje og litt egentid. Jeg har vært hos frisøren, trengte litt påfyll av farge.

Og ja, farmorer er det beste i verden. De har såååå god tid, stresser ikke og gjør alt på barnas premisser. Vi er heldige!

Torsdagsklem fra toppen-mamma ♥

Elin - Ett hus till oss sa...

Så kul att spinna. Bra att farmor finns :)

Ha en härlig kväll!

Jessica sa...

Åh det är underbart att ha så go hjälp i närheten!!!
Jag vet inte riktigt hur jag skulle klara vardagen utan min mamma, jag hade aldrig klarat ett jobb på sos utan henne med mina "hemska" tider :-)
Man önskar man ngt vis kunde förklara för dem hur mycket man verkligen uppskattar hjälpen, man säger ju det men ibland känns det inte tillräkligt för att visa vad man känner :-))

Hoppas ni får en underbar helg nu vännen!!

KRAMAR!
//Jessica