måndag, september 14, 2009

Tankar om ingenting en måndagkväll

Det är lite tråkigt att blogga nu när jag inte har mina bilder eller MIN PC! Ja, jag måste ordna detta NU men tiden fullständigt löper ifrån mig och jag hinner INGENTING!!! men egentligen en hel del!?.. Vi hade en fin men blåsig helg på fjället men fick iaf besökt barnas syssling Ole och hans föräldrar, det var trevligt! Oscar och jag skulle leka lite vid ån och sprang fram och tillbaka och slängde ner "båtar" (pinnar, löv... you name it... ;) för att ruuuusa över till andra sidan och kika på dem! MYCKET uppskattat av Oscar! Plötsligt låg jag dock i vattnet med ordentligt ONT i armen (som dämpade fallet på massa stenar) och i benet som slog i stålbjälkarna som utgör bro-botten. En planka uppå hade gett vika! Otäckt men turligt att det skedde mig och inte Oscar. DÅ hade han kanske inte velat åka på hytta mer?.. Han blev skrämd och lessen nog föratt jag trilla i!?.. Borde kanske visa en bild?.. ;) Annars åar det bra med oss! Barna trivs just nu väldigt bra i barnehagen och vi vuxna på jobben! Så sker det lite spännande hemligheter runt omkring... Hi hi... (NEJ! jag är INTE gravid så det kan ni sluta tänka med en gång! Möjligt jag lagt på mig ett par kilon MEN NEJ så är inte läget ;) HEhe...

Hon är spännande även om hon skriker... Här är Nora bara 17 dagar gammal, OJ!!! vad fort tiden går...

PS åh vad frustrerande att itne kunna blogga ordentligt MEN jag måste tipsa om en underbar shoppingsida på näter: http://www.bondeofsweden.se heter sidan och SE vad fina pallar denna tjejen gör!!!

Denna skulle ju passa såååå bra på vårt kök mina vackra systrar ;) Julklappstips!

Och denna på Noras rum ;)

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hahahaha...jag kan inte sluta skratta, ja, jag är jättetrött nu, men skrattat så tårarna rinner, kan bara se framför mig hur jag eller framförallt du skämmer skiten ur ungarna en mörk höstkväll...! Så rolig du är, och så kommer jag hit, och det är absolut inte roligt sååå, men du trilla i ån ju...hahaha!
Fy på mig, inte roligt alls, usch, gjorde jag ju rejält en gång som vuxen...hoppas du inte har ont nu!

Tygfamiljen ville Maja så gärna skicka efter och ge Nora i julklapp ?
Tapeten vi köpte kostade 500 kr rullen, men vi behövde ju bara 4 rullar till det hörnet...

Ha nu en jätteskön vecka, och det är jättekul att läsa din blogg, vare sig bild eller bara text eller...men förstår det är tråkigt, hoppas det ordnar sig!

Och så håller jag tummarna för den där hemligheten :)

KRAMAR

Jessica sa...

*skrattar högt*
Här satt jag och läste och tyckte super synd om dig som ramlat i ån tills jag läste Annsos kommentar, helt plötsligt såg jag det komiska i det hela *fnissar ännu mer*
Sköööönt att det gick bra iaf, det gör ju ont som bara den att ramla/slå sig så.

Och du, jag älskar din blogg oavsett, det är alltid lika kul att läsa när du uppdaterar!
Jag älskar "tonen" i din blogg :-))

Nyfiken blev jag oxå nu för den delen, vad har du för SKOJ på gång *blinkar jätte sött så du berättar snart* :-))

STOOOOOR KRAM!!!
//Jessica