onsdag, september 09, 2009

Pc-n är död...


2/9-o7! Eftersom jag har alla bilder innelåsta i min icke fungerande pc :( så får jag ta gamla bilder på dan ststionära! :) Det är ju oxå kul men de är ju flera år gamla :) Detta är iaf en favoritbild! Helt kaotiskt att ta bilder på ALLA med ALLAS kameror=massa sura barn som inte vill stå stilla längre hehe... Ja ja NU är det iaf kul att ha! :) Annars är allt bara bra här! Jag har stadigt träningsvärk vilket är SUPERbra, igår var jag på stepstyrke som fick mig att inse att jag har muskler jag inte visste om ;) hehe... ja, nästan så iaf! Härligt! En väninna var ovetandes där så det var kul med sällskap!.. Imorrn vill jag spinna men JO ska bort på jobbresa :( får se om farmor... ;) SOLEN skiner på oss... Mmm...

3 kommentarer:

ninnie sa...

Var med och tävla om ett BILLY M läppstift hos mig om du vill! Höstens hetaste färg! Kram!

Jessica sa...

Åh vad tråkigt med datastrul, hoppas bilderna går att rädda bara!!!!

Tänker på dig gumman, blir glad när jag ser att du uppdaterat!

Kramar i massor!
//Jessica

Ann-Sofie sa...

hihi, jag älskar denna bild, helst pappa som böjer på benen för jag ska synas, hahaha...!!!
Usch vännen, hoppas din supporter kan hjälpa dig med datorn o du kan börja blogga ordentligt igen!!!
KRAM o ha en god tur på hytta!