måndag, augusti 17, 2009

Måndag!

Idag har det varit jobb och barnehage. Nora var jättelessen när jag gick... igen... men idag hade hon lugnat sig fortare och tom ätit en halv brödskiva (hon åt en yoghurt innan vi drog) SÅ det kändes bra! Eller bättre iaf... ;)Efter middag väl hemma gick vi en promme i skogen. Givetvis började det regna men då hade vi kommit så pass långt att vi kunde svänga inom farmor och bestefar och de körde hem oss efter bullar till kvällsmat! ;)

Som ni ser är det lite backigt i Drammen och då är det bättre att sitta på pappas axlar än gå själv!.. Såklart!

I skogen...


Så här fin bild tar min man på oss! Hm... antingen är jag inte medalls eller så blir de så här!?.. Vill han säga mig ngt kanske??? ;D HE he...

4 kommentarer:

Madde Oskars mamma sa...

Wow vilken mysig skog!! Jättefina bilder på er. =) Kram Madde

Jessica sa...

Åh det ser jätte mysigt ut gumman!

Jobbigt med liten Nora bara som är så ledsen på morgonen, man vet ju att det blir bättre efter en stund men det skär ändå i mamma-hjärtat *kramar om*

Hoppas att ni får en bra o fin tisdag nu vännen.

KRAMAR

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Åh vilken mysig skog. :)

Vad skönt att det gick lite bättre idag.

Jag har slipat trappan. Puuuuh säger jag bara. Svettigt värre. :P Och sen har jag målat den med golvfärg. Kram

Arletta sa...

Härliga bilder. Du kanske skulle ge din man en fotokurs i julklapp? ;)

Inte för att retas (eller jo, lite *ler*) men här har de lovat 25°C på torsdag. Lite skillnad mot regniga Drammen eller? :)