onsdag, augusti 19, 2009

Operation!..

Söta älskade lilla tjejen... Nu har vi fått timme till sjukhuset. Nora ska ha Emla-plåster både på hand och i armveck och hon ska fasta och grejer... för hon ska sövas för undersökning av öronen! Man måste visst det när de är så små! Och hon är så liten!.. Det känns så stort att lilla hon redan har "problem" och måste på sjukhus! Men det är skönt att äntligen fått en tid och att vi ska få kolla vad som är fel och FÖRHOPPNINGSVIS!!! kunna ordna det!?.. Åh känner mig bara så stackars lilla söt-tjejen min...

Hennes favoritsysselsättning just nu!


En annan är att ta kort... Smil (le) säger hon iaf... :D

Denna tog hon med min kamera...

Denna tog Oscar :D ha ha jag tar bilde på mammas pupper(bröst) garvar han... skitunde ;)

Igår kom jag äntligen igång med träningen. Cyklade en bra tur, svettades och var riktigt andfådd då och då... SKönt! Ikväll tror jag jag går en sväng! (jag tror inte jag ska fortsätta på moov, det är rådyrt, ska kolla badhuset istället! så jag går och cyklar så länge det är vackert väder iaf)

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Usch, jag lider med dig!!! Har varit med Maja ett par ggr och tagit blodprov, det är hemskt att bara kunna se på, men du får som sagt bara fokusera på det som kommer efteråt, hjälpen för Nora, så hon kan få bättre hörsel och börja prata m.m....Det kommer ju bli en stor glädje sedan!!!

Hoppas allt går bra för lilla tjejan, jag saknar er såååååå!!!
Krama de goa från mig o Maja!

KRAM från Ann-Sofie

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Ååå lider också med dig.
Och du, det ordnar sig säkert. :)
Stor kram på er

Madde Oskars mamma sa...

Det kommer nog att gå jättebra ska du se. De klarar av ganska mkt de små. Oskar har ju gjort det där 2 ggr och nr 2 då han var lite äldre gick som en dans. De får ofta också en lugnande tablett eller supp, så att när de ska sätta nål eller mask så går det sååå mkt lättare. Visst man är nervös och i Kalmar får man som förälder bara vara med vid nersövningen och sedan sitta i väntrummet under själva undersökningen. Det kommer gå jättebra ska du se. Och vad skönt då ni sedan får reda på vad det är för fel. Kram på er!