tisdag, juni 16, 2009

Stor tjeja...

Imorgon ska sötfia och jag på besök i barnehagen! Hon ska ju börja på i samma barnahage som Oscar går i fast på en annan avdelning, för mindre sötnosar! Den ligger på andra sidan från Oscars vilket jag tycker är bra för det verkar lite lugnare där, borta från de stora! Alla barna får röra sig fritt runt men de stora leker mest på den sidan där deras avd ligger! Så ska hon ju få samma förskollärarinna som Oscar hade när han började! Kul! Så henne känner vi ju! Ska bara bli mysigt att se Noras avdelning och hennes reaktion på att få vara där hela förmiddagen! Spännande! :D

Idag har jag inte jobbat då farmor och bestefar är på minisemester. Så Nora och jag har donat lite här hemma, så har jag spinnat! Det är verkligen min träningsform, det ger så mkt, jag svettas och det tar ordentligt känner jag men ändå är det sååååå KUL! Ovärdeligt för att man ska fortsätta ju! :)
Ha en skön kvälL! Kram

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Heeeej, hoppas ni får en toppendag på Barnehagen, stora tjejan ju :)
Maja tycker det ska bli jättekul att få överraska Oscar :)
Och snart, snart så ses vi...lyxiga dagar i Köpenhamn, som jag längtar!!!

Älskar er!
Kram från Ann-Sofie

Jessica sa...

Hej vännen!!
Åh jag håller tummarna för att det går bra för Nora på barnehagen (tycker det låter såååå fint...barnehagen, mer hemkänsla i ordet!)

Ska du jobba mer sedan då när Nora börjar där *nyfiken*

Hoppas du mår bra gumman <3

KRAM!

Anna-Lena sa...

Jag hoppas på att få jobba mer! Om jag är kvar där jag jobbar nu (allt är så osäkert känner jag) så jobbar jag nog mer! Annars ska jag väl söka mig till ett jobb med mer timmar. MEN jag vill fotsatt inte jobba mer än kanske 75%?.. Vi får se! Just nu är jag bara så glad att vi fått full barnehageplats från hösten! :D

Jessica sa...

Åh jag förstår att du är super glad för din barnehageplats
(eller din *S* Noras kanske det är ;-)))
Hösten löser sig alltid, ska hålla tummarna för det!!
Jag jobbar ju 80 % och jag tycker det är fullt tillräkligt, så man orkar med allt annat runtomkring oxå, jag skulle aldrig orka med en heltid (vill inte heller så...:-)

Kraaaam igen