måndag, juni 15, 2009

Dagarna går...

Mina barn myser i soffan igår innan vi fick besök! Helgen har varit underbar med massa sol, promenader och trädgård! :D SÅ familjen på grillat igår! Togs dock tyvärr inga bilder? men de på mina älsklingar räcker gott för mig! :D



IDag har jag jobbat länge för att göra så mkt som möjligt. Farmor (Noras barnpass just nu) ska på en liten minisemester resten av veckan så JO fick lämna och hämta barna idag så jag fick vara lite businesslady ;) Konstigt att jobba så länge och sen åka och handla och komma hem till huset fullt! Ovanligt! :D Solen har tittat fram lite idag tex ikväll så jag har donat lite ute och planterat de blommor vi fick av JOs syster och man! Trevligt! :D Ni ska få se bilder sen... Ha en riktig skön kväll och ta hand om er! KRAMAR

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Härligt med lite omby´tta roller :)
Vilka ungar du har, bedårande!!! Mmmmm....det ska bli underbart att kunna umgås så mycket!!!

Ha en toppenvecka!
KRAMAR Ann-Sofie

Färdigbloggad sa...

Nora har verkligen blivit stora tjejen! Vad härligt ni verkar ha det! Stor kram!