onsdag, maj 20, 2009

Onsdag, sjuk kille och grått och regningt...

Söta barna i trädgårn hos farmor och bestefar!


Igår när jag hämtade Osar i barnehagen var han lite pjuskig, lite lessen och gäspade! Ja, han hade 38,8 när vi kom hem och han sov när jag drog på spinningen. Han ville inte ha middag och åt inte ens en glass jag försökte få i honom. Han har sovit hos mig i natt och jag har vandrat mellan sängen och Nora som fick ngt ryk och var vaken TRE ggr utöver Oscars vakenstunder! Han ville snyta sig, dricka vatten gå på toa osv... Idag är han hemma men i mycket bättre form. :) Han ska till farmor litesenare. Hon skulle ha hämtat idag så han ville såååå gärna till bh. Imorgon är ju fridag så då blir det kökjobbing och på fredag ska O vara hemma och jag och Nora till helsestasjon. På kvällen blir det grill hos tante och onkel!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Lille gubben!
När man inte ens vill ha glass då mår man inte bra.

Hoppas ni får en mysig ledighet vännen och att oskar bli frisk snabbt.

Kram!!

Ann-Sofie sa...

Skönt att höra att Osse var piggare idag då, stackars killen!! Ha en jätteskön helg med fix o grill o grejs!

KRAMAR från Ann-Sofie

Daniel sa...

Stackars, må han krya på sej snart!

Hoppas lite grill å annat gör honom frisk. Ha en mysig kväll!

Anna-Lena sa...

Tack söta! Han har fortf feber men mår mkt bättre än igår! :D