tisdag, maj 19, 2009

Oorganiserad!..

Jag som altid hade stenkoll på allting!!! På sistone glömmer jag mer och mer... även om jag har det uppskrivet! Igår glömde jag föräldrasamtal på Oscars dagis!?.. Jag är baske mig inte klok alltså! Börja nästan lipa när jag kom på det... Och det är ju itne det att jag inte tycker det är viktigt för det är det viktigaste i mitt liv! Oscar alltså! Och Nora... Och jag fattar fortf itne att andra kan glömma att gå! Men jag glömde det själv!!! Nej nej... AL! Nu får du F-N skärpa dig!!! :(

6 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Men nu har du ju extra mycket omkring dig...! Då är det lätt hänt, även för den bästa!!! :)
Och det har ju ingenting med Oscar o Nora och göra, alla vet de är ditt allt :) Skriver jag här som nån pretto , som började lipa när jag glömde Majas medecin, hö hö, men va klok man kan va....till andra :)
Åh, sälj ert hus o flytta hit vettja....var bara tvungen o skriva så...kom bara på hur barna skulle trivas!

KRAAAAAAM

Anna-Lena sa...

Jo jo jag VET att de är mitt ALLT! Menar inte så! MEN jag vill vara PERFEKT för dem!.. Svårt att förklara! Jag gillar verkligen INTE denna glömska sidan som ploppat upp och tänker endel på det! Så då blir det väl värre kanske!?.. Hm... Ska sluta nu... ;) Jo vi flyttar gärna! Om vi får jobb båda två då vettu! Ett litet problem där! ;) Längtar till sommaren! ÄLSKAR er! Kramar

mamma sa...

Det är faktiskt mänskligt att glömma, ALLA gör det ibland. Även föräldrasamtal på dagis. Sköt om dig. Kram

... 4 på toppen sa...

Det er jammen deilig å høre at flere glemmer både her og der. Jeg må skrive ned alt og når jeg skal ha med meg noe hjemmefra, så må jeg legge det foran døren. Men til og med da har jeg klart å skritte over en pose med tomflasker som jeg skulle ha med til panting i butikken. Så ja, AL, det er mulig :-) Vi er bare mennesker, og takk for det.

Ha en strålende forsommerkveld. Klemmer fra meg.

Jessica sa...

Gumman *kramar om*
Jag förstår att du blir ledsen och arg på dig själv (skulle förmodligen reagera precis som du) men samtidigt,du har haft massor omkring dig den senaste tiden,det är INTE ett dugg konstigt att man blir trött och lite glömsk då!
Så var inte för hård mot dig själv,jag tror att när det lugnar sig så kommer din "kom ihåg hjärna tillbaka".

Det är mänskligt att glömma!!!

Tänker på dig massor och hoppas att du mår bra annars!

KRAMAR!!!!

martin sa...

jag vet någon som glömde ta sitt barn till bvc x antal gånger.....-))
men det går ju faktist o boka ny tid