torsdag, maj 21, 2009

Vår lediga dag...

Började lediga dagen med ett par timmar jobb!?.. Jag framför pcn och JO på köket! Men vi tröttnade snabbt och tog en promenad istället i solskenet som avslutades nere på nya fina lekplatsen! Det är så kul för nu är det fullt med barn därnere till skillnad för mågra år sen när det bara var jag och oscar på en illaluktande lekplats från 80talet! Barna hade sååå kul men kameran var hemma... Så var det middagsdags, grillat som vanligt... ha ha... ska bara äta kokt mat när köket är helt klart!?.. ;) Vi har ju fortf inte fått fläkten så vi kör på med grill och plast... Flyttar hellre in allt när ALLT är färdigt! Barna fortsatte mysa ute i solen men plötsligt blev det helt svart på himlen och regnet öser fortf ner nu! Och JO som är på match! Men de sitter ju under tak iaf!

En väldigt bra start på ett otroligt fint kök! :D Gläder mig så!

Här står nu allt innehåll till mitt kök och bara väntar! :D

Min duktiga man! <3


5 kommentarer:

Arletta sa...

Vad fint kök ni kommer att få! Er mikro från Siemens ser exakt ut som vår micro från Bosch. :D

mamma sa...

Så fint ni får det i ert nya kök.
Kram

Ann-Sofie sa...

Hej, vad fiiiint ni får det i köket ju, verkligen fräscht!!! Kul när det blir klart och du bara har piffet kvar :) Det är ju just piffet som e det roliga :)

KRAM o ha en fortsatt skön helg!!!
Annso

AnnaB sa...

Åh så fint ni kommer få!! Härligt med ett nytt kök!

Jessica sa...

Åh det kommer bli super fint vännen!!

Hoppas att ni haft en jätte mysig fredag.

KRAMAR!