onsdag, april 15, 2009

Hot mama!


Både snygg och varm då! :D Nu är våren här och solen har strålat sin värme på oss idag. Jag har invigt min skinnjacka! Så snyggt! (synd bara att jag hade en lång kofta under så ni inte riktigt kan se hur snygg jag är ;) he he... ;) Känner mig mycket gladare och pigare än på länge. det är våren som gör det! Har jobbat och JO har oxå jobbat i Drammen så vi åt lunch tillsammans. SÅååååå mysigt! Vi måste ta er tid bara till oss. jag känner mig med ens nyförälskad och det är ju så viktigt! Vi ska hålla länge! :D Kram till alla er sköningar som tittar in hos mig! Nu har jag snart haft 26000 besökare!.. (SKa skärpa mig med firingar nu! ;) och ordna en schysst tävling)

5 kommentarer:

mamma sa...

Fin du är.
Kram

Jessica sa...

Super snyggt gumman :-)
Härligt att känna sig så pigg och glad,våren brukar göra underverk!!!

Lyckades omformatera texten på listan förresten,tack vare ett tips :D

KRAMAR!

Ann-Sofie sa...

jättesnygg jacka, på en jättesnygg Anna-Lena!!!

KRAM

Anna-Lena sa...

:) Tack, fanklubben! :D <3<3<3

Färdigbloggad sa...

Vilket mysigt, glatt inlägg! Mer kärlek åt folket! :-)