tisdag, augusti 19, 2008

Mina älskade älsklingar!!!






Oj oj... vad trött jag ar i huvudet! Vad mkt det är att lära på nytt jobb! Det blir ju inte 20 % detta, utan 20 på kontor och 20- 30 hemifrån!!! Ja ja... MASSA pengar till mamman! He he... ;) Har alltså kommit hem efter 1a officiella arbetsdag, med upp tidigt (iofs extra tidigt för att se handbolltjejerna krossas av de norska... f-n... ;) lämna Oscar till frukost på dagis och Nora till farmor! Åh... har inte varit ifrån snuppa en hel dag förut! Kanske dags! Är inte spänd för att hon ska vara hos farmor mer att jag inte ska ha henne hos mig! Ha ha... och för att stressa iväg och lämna både i tid... men jag har väl sk flextid tror jag sen när jag inte har upplärning längre. Ja ja blir nog bra! ;) NU ska jag ta en espresso (i de fina kopparna ;) och slappa framför tv-n innan jag hämtar Oscar för middag hos farmor! GUUU vad bra jag har henne! Hon är underbar!!! :D Bästa Guri!!! <3

Inga kommentarer: