tisdag, augusti 19, 2008

Inte direkt en tävling men... ;)


Älskar Bodyshop och vi har äntligen fått det i Drammen och tom på MITT ;) center så när jag upptackte det ruuuusa jag in och köpte mig en sviiindyr deo! Jaha... denna luktar jättegott MEN den innehåller alkohol så jag kan inte använda den iaf! Ha ha... så ivrig att handla ngt på Bodyshop var jag! ;) Den är självklart INTE använd... ;)

Därför tänkte jag slumpa ut den bland de som vill ha den! Skriv bara en kommentar så får jag lotta bland er! Gôr det i morgon! Nu ska jag få middag hos svärmor! :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var och handlade på Bodyshop i Kalmar igår men jag hoppas jag kan använda de produkterna. Deo med sprit tål inte jag heller (annars tål jag sprit). Vilka otroligt söta barnbarn jag har.De är bara helt underbara på bilderna här nere.Hoppas det kommer funka bra med jobbet. Kram mamma

Anna-Lena sa...

Ha ha... Jag tål oxå den sortens sprit... som man smörjer INSIDAN med... Men på utsidan går det inte så bra ;)

Anonym sa...

Ge du deon till din "nyfrälsta" mamma, hon har nämligen lagt en förmögenhet på Bodyshop i Kalmar. Hon kan behöva lite "bonusvaror". Ha det gott. Moster d.ä.

Men tål hon verkligen invärtes sprit, egentligen???

Anna-Lena sa...

Moster d.ä: Nja det är ju det med fnissingen och Margariiiita då... HAHAHAHAHAAAAAA!.. ;)