fredag, maj 30, 2008

Jobbigt!

Vad jobbigt det är att gå på en begravning! Känner mig helt urlakad, tömd på känslor och tårar! Usch!.. Skönt det är trevligt efteråt at träffa "alla"... Barna har lekt så fint och vi har sett nyaste bebisen Elsa, sååååå liten och söt! :D Nu sover barna, jag bara sitter! Är helt ensam i mitt gamla barndomshem, pappa, bror Fredrik och JO är på en fotbillsmatch och mamma är med Britt (som oxå sover här för begravningen, morfars systerdotter) på kyrkogården, de har ju tävkt för kistan nu och ordnat med blommorna!

Älskade morfar! Nu har du äntligen fått göra din älskade Anne-Marie sällskap!
Vila i frid! <3

6 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Uff, så trist det er med begravelser. Men for hver dag som går blir det litt lettere ...

Nå må du bare slappe av og kose deg med familien, la inntrykkene synke inn og la solen varme deg.

Klem Christin

Ke.Li sa...

Ge dig tid för eftertanke...

Anonym sa...

Skickar en kram till dig från mig..

Anonym sa...

Hej! Beklagar din morfars bortgång.

Ja, begravningar är tuffa.

Stor kram!

RANA sa...

När du var på din morfars begravning var jag på min mormors. Så jag vet precis vad du menar.

MASSOR AV KRAMAR, GUMMAN.

/Rana

Anonym sa...

Skickar dig en jättestoooor kram!!!

((KRAMAR))