lördag, maj 31, 2008

Tråkigt med inlägg utan bilder kanske men de kommer, de kommer... ;) Idag var det marken i Vimmerby och jag köpte Mariannelundskarameller och en polkagris från Gränna. Måsten på en småländsk marken! Men jag var mest inne för att shoppa, hittade sommarsandalen och en klänning! :) En hel sommargarderob till Nora och tuffa Heja Sverige-t-shirts till Oscar! :D He he... Norge är ju inte ens med i EM så det är en ljuv revansch efter MGP! ;D Var och besökte lillebror i nya lägenheten, han hade sååå fint! :D Ikväll ska vi grilla hos syster hela familjen. Mysigt!..

6 kommentarer:

Ke.Li sa...

Jag har en Sverige body från Libero i str. 1-2 år.Bättre begagnad. Vill du ha den till Nora?

RANA sa...

Hoppas ni fick en härlig grillkväll!

Kram, Rana

Anonym sa...

Ahaaa.... E du i Vimmerby??? :) så koslig :) ha en fin dag :)

Anonym sa...

Vilken mysig dag ni verkar ha haft, vimmerby är gulligt har ni varit i astrid lindgrens värld eller är det släkten...
Hoppas att ni fick en mysig grill kväll hos syrran
Ha det gott!

Anonym sa...

Hoppas att ni fick en bra avslutning på helgen och att hemresan går bra!

Anna-Lena sa...

Nora vill gärna ha en Sverige-body, kan du inte maila mig?.. ;) Och jag är uppväxt i Storebro som ligger en mil utanför Vimmerby så vi var hemma och besökte släkt! Och var i beravning...