torsdag, maj 29, 2008



Resan (på 9 timmar) har gått superbra, vi har så snälla barn! Nora tröttnade sista milen bara! På bilderna sitter vi i gräset utanför en mack och myser lite, Oscar kittlar Nora på kinden med ett löv och hon skrattar, gråter INTE på bilden ;) Hon var sliten och somnade när vi ätit GOD tonfisk och rissallad! Mmm... Oscar och jag gick till min syster(hon har köpt mormor och morfars hus :) och kusin Maja och de hoppade på trampolin! :) De var sååå duktiga, oscar hade aldrig gjortdet förut (bilder kommer, kan tyvärr inte lägga upp dem förrens jag kommer hem, bara de från mobilen...) Usch, i morgon är begravningen! Måste sova nu så jag orkar... God natt, alla söta!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ville önska dig en God Morgon, om man nu kan säga så när jag läste att du ska på begravning, men jag skickar dig en massa energi KRAMAR från mig och hoppas att du får lite styrka i alla fall.
kommer tänka på dig
Kram

Annie - Annalunda sa...

Hej Anna-Lena!
Tack för din goa hälsning hos mig -den värmde! Roligt att hitta till dig - vilka söta barn!!

Kram Annie

Anna-Lena sa...

Tack, Sanna! Annalunda; Tack, kul att du hittade hit!.. ;)

Anonym sa...

Tänker på er idag!

Kram