tisdag, april 15, 2008

Tre namn du går under:
Mamma!!!
Anna-Lena
Ulrika (mellan-namn)

Tre saker som skrämmer dig:
Att ngn i familjen eller älskade vänner ska bli allvarligt sjuka eller utsatta för andra hemskheter!
Att samhället bara blir kallare och kallare med mindre tolerans för sjuka, barn och gamla!!!
Spindlar!

Tre saker du har på dig:
Grå kofta från LINDEX
Grå-svart-randig top LINDEX
Vita trosor LINDEX!!! ;) Ha ha... Lindex borde verkligen sponsra mig!!!

Tre sanningar:
Jag pillar mig i näsan på toaletten (med papper på fingern, men ändå... blä på mig)
Jag är rädd för det mesta (innan jag gjort det, då var det ju inte så farligt!)
Jag blir irriterad när barna vaknar på kvällarna innan jag lagt mig! STÖR mig inte ;) Jo, det är sant! På natten gör inget men kvällen!!! Hands off!.. (OK, om du är sjuk... ;)

Tre saker jag verkligen vill ha:
En hög lottovinst på lördag!
En ny garderob, en för var årstid! Tänk att bara få ge bort ALLT i garderoben och börja om... ;)
En värld utan krig, våld och egoism(men rör inte mina kvällar ;) he he...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker inte heller om när barnen är vakna på kvällen och förstör MIN egentid. Nada tålamod!

Anna-Lena sa...

Nej, då har jag haft tålamod från 7-20! Då räcker det baske mig!!! ;)

Anonym sa...

*fnissar*
Vi kanske skulle starta en kampanj för Lindex ihop och tjäna lite pengar ;)

Lindex är bra *hi*