onsdag, april 16, 2008

Stod upp 6.30, klädde mig och Nora, väckte Oscar, klädde honom (lite bus mellan Oscar och Nora hanns med, viktigt att inte stressa även om man är effektiv?..)lämnade i barnehagen, det gick hur bra som helst inga tårar (bara lite sorgligt att O säger; jag ska försöka att inte gråta idag, precis som att vi inte vill han ska det och han håller sig för vår skull, hoppas verkligen inte han menar så?) Så var vi, jag och N, och handla lite på Kiwi, nu har sitter jag med en kopp kaffe och har
atit frukost och städat lite på köket (stålullat ugnen ;) NEJ jag gör det inte hemma hos dig ;) Ska byta blöja på Nora nu känner jag, örrrk, sen lägga henne!

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg, och härligt att läsa om barnen och familjen,
Ha en toppen kväll

Anonym sa...

ha en flott dag!! KLEM