onsdag, april 23, 2008

Så kan det gå när inte haspen är på...


...eller mamma inte hänger med i svängarna! Nora satt på golvet på badet när jag duschade och fastnade på sin egen fot på nåt sätt?.. Och pang! med huvet först i hårda golvet! :( Stackars... stor bula och helt knallblå! Nu är det bara blåmärke men oj, vad lessen hon blev. Och besviken på mamma som svek sååååå!?.. ;) Hon är ju uppe och nere och här och där och fort går det!.. Fast hin brukar inte falla omkull längre när hin sitter... Ja ja... Hon går och står och springer och svär åt oss snart nog!.. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ajajajajaj!!

vilka fina bilder du har lagt in i vänsterspalten, gillar den p dig jättemkt!

kram

Anna-Lena sa...

Tack! :D Vad kul, jag hade så svårt att hitta någon bra bild på mig, det är liksom jag som tar bilder får alsrig vara med själv... ;)

Anna-Lena sa...

Tack! :D Vad kul, jag hade så svårt att hitta någon bra bild på mig, det är liksom jag som tar bilder får alsrig vara med själv... ;)