onsdag, april 23, 2008

Ögongodis och kultur!?.. ;)

Om denna mannen skulle vifta med lilltån skulle jag lämna man och barn på en sekund... Eh... Nej, inte barnen men... Ha ha ha...


Han är såååå vacker och slår an en romantisk, drömmande (idiotisk) sträng i mig!..

Det är detta intelligenta geni som tagit bilderna... INTE jag! Anton Corbijn, min absoluta idol!!! :D

Är eg. väldigt intresserad av litteratur, konst(läste bild på lärarutbildningen på Högskolan i Kalmar) film, bildkonst, teater även om man inte kan tro det? Jag verkar ha gett upp allt! Måste ta tag i detta och finna tillbaka till MIG! :D Kan inte bara vara mamma heller!

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

så flink du er til å oppdatere bloggen din.. jeg vet liksom ikke hva jeg skal skrive om!

Døra di ble kjempeflott...

Anna-Lena sa...

Tack! Ha ha... kanske jag ärskiiittråkig som masar på om ingenting!?.. ;)