torsdag, april 24, 2008

GOD morgon! :D

Såna här mornar är sååååå härliga. Mannen ska på möte här i Drammen så han är hemma. Jag klädde barna när han duscha och så gick han up med dem så jag fick duscha i fred! EN torsdag!!! :D Lyx! Eftersom Nora vaknar 5 så sover hon redan fm-blunden! Hade hoppats på att sluta med två sov och bara sova EN gång efter lunch! Nu är det upp 5, sova 9-10 och typ 15-16 sen natta 20! Tänk; upp 7 (HA HA mammas dröm) sova 11.30-13.30 sen natta 19.15 ;D Hade varit sååååå otroligt skönt! Det är nämligen så de ggr hon mot förmodan skulle sova längre på morgonen! Vi får se! NU en kopp kaffe så måla utemöbler! Moohahahaha... jag är all träfärgs stora fasa!!!

3 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Ønsker deg en fin torsdag ute med dine hagemøbler:)
Lykke til!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Låter härligt! De där tiderna du drömmer om lever jag i ganska exakt. Skäms o njuter på samma gång. Men snart är det min tur att nattvaka... :-D

Pysslar själv i trädgården idag, om en stund, när jag pratat färdigt med underbara Försäkringskassan (där jag nu efter 5 minuters tfn.kö har plats 111). Härligt m föräldraförsäkring men synd att det ska va så förb****t krångligt hela tiden!!!! Kramis!

Ps. Vad var det där för inlägg igår? Så får man väl inte skriva när man är gift? ;-)

Anna-Lena sa...

Är en mycket LYCKLIGT gift kvinna men Davan... åh, Davan... ;D