måndag, mars 31, 2008

Önskelista...

(känns kanske lite ytligt efter förra inlägget men det är efterfrågat)

Detta önskar jag mig i födelsedagspresent:

Pengar
PC-väska (Ordning & Reda har finast till bäst pris...)
Kastruller
Stekpanna
Sängeset

Norge:

Gavekort:
Lindex
Hud og Velvære
Skor
Matkalendermeny for familier i farten 2008
Flere poser til bestikk

Sverige:

DVD Vilse i Pannkakan
Petters senaste
DVD Svenska Hjärtan

Uppdaterar:
Önskar mig oxå nytt smink: Mascara, ögonskugga (vad för färg ska det var i vår, Emma? ;) en ljus rouge, rött lipgloss, genomskinligt, vitt eller annat ljust nagellack...

Och glöm inte chokladen och blommorna!?.. ;)

2 kommentarer:

Ela sa...

Men gumman, va det inte lite oglammiga presenter? Kastruller, kom igen nu! :)
Parfym, underkläder, spa-kort, skumpa...DET e presenter! Det kommer du få av mig iaf.
Kramar.

Anna-Lena sa...

Ha ha... Men gavekort på Hud og Velvære är spa-kort då!.. Men det ärklart lite mycket praktiiskt!.. Till mig liksom... Nej, du har nog rätt! ;)