måndag, mars 31, 2008

Oscar är fortfarande hemma från dagis, han hostar och är lessen på nätterna... Så farmor, snälla, passade barna mens jag handla lite mat och nya vårkläder till O, bilder kommer på dem! ;) Nu sitter jag med en kaffe på maten, Oscar ville ha spagetti och fiskekaker, inte så kul, så ok, jag piffade upp min tallrik med skaldjursblandning, räkor, crabstick och musslor! Med ens blev det faktiskt gott! ;) Nora leker så fint på golvet men oscar är inte i form alltså!, sitter mest i soffan och gloooor på tv... Stackars!..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar också försöka göra vardagsmaten lite roligare. Lät som en god middag.

Fiskekaker? Är det som fiskpinnar eller?

Anna-Lena sa...

Nej, det är som biffar fast av fiskfärs då! Gott och perfekt sätt att få Oscar att äta fisk! Jag är inte så förtjust i panerat så det är inte ofta vi äter fiskpinnar! Vissa sorter är supergoda men jag vet inte vilka!?.. ;)