tisdag, februari 26, 2008

Äntligen har Oscar nappat på att börja prova gå på potta/toa... Köpte en klistermärkebok att sätta klistermärken i... ett om han försöker, två om det kommer nåt! Och han vill! :D Kul!

Ikväll var vi hos svigers som bjöd på våfflor! Gott! De hade köpt presenter till barna för de var på hopp-VM i Obersdorf i helgen. Kom hem till gröt (Nora), Go Morgen-yoghurt (Oscar), pyjamas, TOA! :) borsta tänder, läsa bok, sjunga sång (hann bara halva innan han somna, sötis var trött) Så hoppa jag i träningskläder och upp på crosstrainern! Skönt! Tog några sit-ups och armhävningar innan stretch! Och så har jag precis kollat på Desperate Housewives! Nu är jag gott trött! Ska lägga mig strax, ska söka dagis åt Nora bara! :)/:(

6 kommentarer:

Christina sa...

Så duktig du är som tränar, tänk om man kunde det....
Du sover nu förmodar jag så jag hoppas att du får en skön morgondag...
Kram vännen

Anna-Lena sa...

Ja just då sov jag... Men Nora har gråtit till och Oscar kom in en sväng under natten så vi är uppe och vandrar!..

Anonym sa...

Svingers säger du. Hoppas att det betyder något annat i Norge;-)

Anonym sa...

Wow! Värsta hemmafrulivet...
:-D :-D *fniss*

Själv e jag hemma med F som hade feber igår o är lite sliten idag. En ung, snygg, hockeyspelande elektriker står o grejar i hallen o alla andra är BORTA!

Ok. Överdrift. Han är inte snygg. Men det lät ju bra...
Kram!

Anna-Lena sa...

Micka: Ha ha... Ja det lät spännande! Jo, ibland känner jag mig äckligt lyxig :D
Annica: Svigers skrev jag! Inte svingers... Ha ha... ;D

Ela sa...

*asgarv* Läste också svingers. "Som bjöd på våfflor".
Det e nått fel på mig o syrran...