onsdag, februari 27, 2008

Dramatisk morgon!..

När jag satt och gav Nora gröt i morse tog Oscar på sig ytterkläderna, öppnade dörren och gick ut!!! Herregud, vilken panik!!! Men han var "bara" i trädgården... men ändå!.. Innan jag hittade honom så for ju miljoner onda, hemska tankar genom huvet!.. PUH!!! Svettig morgon! När han fattade att jag blev rädd och lessen kom han med en blomma!?.. Han är en typ alltså!

Nora sover nu efter att vi dammsugat (hon jagar dammsugaren i full fart när jag dammsugar... Ha ha...) och tvättat, sorterat kläder, gått en liten tur... Solen skiner så jag har så mycket energi att jag ska sortera lite i garderober nu! :D

4 kommentarer:

Ela sa...

Oj. Ja dom lär sig fort. Melissa hade en sån period också. Spelade ingen roll om jag låste, hon fick upp dörren. Men med lås på hinner man med iaf, så dom inte hinner ut.

Ha en super dag med massa härlig energi!
Kramar.

Anonym sa...

hoho, kom han me blomster?? det va no bra gullig gjort da:):) Herlig type!!:)

Anna-Lena sa...

Hm...ja, han har vett att fjäska/smiske i vart fall då han gjort nåt han inte får! ;)

Anonym sa...

HUa ja. Ungar, de är påhittiga.