tisdag, februari 26, 2008

Fossingarna...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Det var det skönaste jag varit med om... Mina fötter ser ut som att de kan vara med i en Hollywood-film och kicka Julia Roberts ass!.. Ha ha... Det var så underbart! Ordentlig vårrengöring! Blev bara pinsamt medveten om att jag bara rakade höger ben igår och orka inte ta vänstra, det skulle jag i morse... Vilket jag självklart glömde! Ha ha!.. Jag är inte klok med sånt, gör jag det inte NU så blir det inte gjort alltså!?.. Jo, jag var på pedikyr i Egypten oxå, fick helkroppsmassage, manikyr och pedikyr av JO <3, bara det att sen kunde jag inte bada resten av semestern för han skar mig! Idiot?.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig varit på fotvård. Kanske något att prova alltså?

Anonym sa...

Åh...det låter skönt! Jag skulel gärna vilja få lite fotvård. Det låter verkligen inte dumt.

Jisses tjejen vad du bloggar! Jag hinner läsa det mesta men inte allt för det är verkligen spaltmeter vissa dagar. =) Men det är kul! Och det är så roligt med alla korten.

Kan du hålla dig med att spara alla svenska godsakerna tills ni kommer hem igen?