tisdag, februari 26, 2008


Jag idag... ser sur ut! Är INTE det, gläder mig till fotpleie vid 13. Filar och ordnar fötter och naglar och MASSERAR fötterna! Åh ska bli såååå skönt!.. :D

Morgonen har varit lugn... kanske för vi var duschade och klädda redan vid 7!!! Puh... tidig morgon och jobbig natt. Nora har sovit hos oss sen 2 ungefär...(då hade jag suttit hos henna i typ 40 min och hon vägra somna om) eller, ja närmare pappa annars hade jag inte fått sova, hon är såååå puppig nu, bara slänger sig ner mot brösten så fort jag tar upp henne och sliter i kläder osv... lite jobbigt om man bara ville mysa lite!?.. ;)

Ska som sagt få fotpleie (vård) så farmor ska mysa med Nora! Pappan ska på möte här i Drammen så han hämtar Oscar! En skön dag för mig! (tvättar ju efter helgen, har handlat och måste dammsuga, iaf nere men det är ju ingenting... Ha ha... måste packa upp och vill gärna träna ikväll!)

Inga kommentarer: