onsdag, februari 20, 2008

God morgon...


Här är Oscar hos farmor igår efter dagis. Jag lämna Nora där innan så jag fick shoppat lite och hämtat ny barnstol till Nora!.. Spänande! Så var det hem och laga middag göra mig i ordning (ha ha... lite smink, d&g-klockan och svarta kläder!?.. Har inge kläder längre?..) så var jag på restaurang med "mammorna" Tog faktiskt bilder denna gång, de kommer senare... NU är vi såååååå sena! Nora sover ortfarande (antagligen för vi var VAKNA mellan 3-4!!! BLÄ!!!) och Oscar har bara pyjamas! Puh! Detta blir svettigt!..

5 kommentarer:

AnnaB sa...

Då kunde vi ju varit vakna tillsammans i natt då, för Ella har varit vaken tre gånger....

Anonym sa...

Hei! korleis gikk det igår ilag me mammaene? gleda meg til å sjå bilder :)Ha du langt å reise me dei til barnehagen?

Anna-Lena sa...

Nej då, tar fem minuter att köra bort men det tar ju en halvtimma att komma ut i bilen! Det är det som oroar mig... ;)

Anonym sa...

Vad äter han egentligen?

Anna-Lena sa...

Macka med sylt på! Väldigt norskt!