tisdag, februari 19, 2008

Nora fortsätter vakna tidigt, ville ha pupp 5.30, försöker dröja till 6 men det är inte lätt, hon låter så mycket! ;) N sover hon lite jag har vaknat ett par timmar, skriver ju ut fakturor åt ett företag JO jobbar för! :) Vid 13 ska Nora till farmor så hon får mysa lite med henne och jag shoppa :D så ska jag hämtaOscar lite tidigare och joina dem! Vi ska ju resa till Sverige i helgen och då måste farmor mysa lite med barna! :D Ikväll ska jag ut med de andra "mammorna"! Barnfritt! :D JO får natta själv, men det blir nog inga problem, Nora somnar lite innan Oscar nu och lir inte lika sur när pappa nattar som om jag gör det. Då vill hon väl ha pupp tänker jag!?.. ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alice bajsade 05.15 imorse och blev såklart klarvaken när jag bytte på henne. Allt före 06.00 är natt tycker jag!

Anonym sa...

Och vad duktig du är som ammar än!

Christina sa...

Ha en trevlig kväll
Kram

Anonym sa...

Heisann! Kos deg masse i kveld :)

Anna-Lena sa...

Det ÄR natt innen kl 6! :)Helt enig! :D