måndag, april 09, 2007

-Något smeknamn?
Njaeee, Viveca kallar mig Anna och Line kallar mig AL?!
-Pappas namn?
Roland
-Vilken är din favoritdricka?
Vatten
-Tatuering?
Nej, tyvärr, nu vågar jag inte längre?..
-Kroppspiercing?
Nej, hade i naveln
-Favoritsemsterort:
Hmm... Stprebro, Kalmar, varsom på öland, skulle vilja åka till Island men har inte varit så jag vet ju inte om det blir nån favorit?, likadant till skottland och irland?!
-Någonsin stulit en trafikskylt?
Nej men en sån dikespinne
-Varit med i en bilolycka?Jag och en kompis krockade med en sten för många år sen.
-Favoritplagg?
För tillfället en grå ryyyyymlig men ändå snygg och inne t-shirt, annars jeans!
-Salladsdressing?
Inte för mycket men jag gillar den franska som man kan köpa på butiken av vinäger... kommer ej ihåg...
-Favoritpaj?
Gillar kycklingpaj, inte med för mycket deg runtom...
-Favoritnummer?
I sängen?! Ha ha...
-Favoritfilm?
VET INTE! Måste ju vara svårast frågan...
-Favorithelg?
Gillar påsken, den är lååååång! Mycket ledigt och godis! ;D
-Favoritmat?
Hm... svårt, spagetti och köttfärssås till vardags, sushi eller fisk ute på restaurant, gillar kyckling av alla de slag...
-Favoritdag i veckan?
Fredag! Alla kommer hem tidigare, vi äter tacos och så är heeela helgen framför oss! Mys...
-Favoritmärke på kroppstvål?
Favorit vet jag inte, men just nu har jag Lux Flower Glow... nånting. Den luktar gott! :D
-Favorit-Tvprogram?
Gilmore Girls? Går många bra deckarserier nu som vi ser på som är himla bra!
-Tandkräm?
Just nu har vi Solidox, det är väl de med giftet i?! Hm...
-Favoritdoft?
Vad svårt! Solvarm hud, sommarregn, våren, hösten, mat, nybakat, bebis, blommor, Oscar, min parfym, bensin i garaget (kommer ihåg när jag var liten älskade jag stå i garaget när pappa körde ut bilen? Förklarar kanske endel? :D
-Vad gör du för att koppla av?
Läser, löser korsord eller sudoko, duschar länge, åker och simmar, tar en promenad, tittar på ingenting på tvn?!... tja... sånt!

6 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Haha, har du snott en dikespinne?! Vad skulle du ha den till :-)

Anonym sa...

Är det inte tilll idag du har beställt bebisvräkning? Lycka till!

Hittat någon vagn?

Anna-Lena sa...

Camilla: Tja, jag och en väninna hade kanske intagit en dryck som gjorde oss lite omdömeslösa? Vad kallas det... hm... ja, ja... alkohol?! ;) och så såg vi den och tyckte det var jättekul att ha med så med den mellan oss gick vi och diskuterade massa skit med brandmän som släckte en lägenhetsbrand där det faktiskt omkom en man?! Vad sjukt! Och de skoja med oss och vi med dem... fast det kunde vi ju inte veta då?! Men ändå... Kom bara på det nu! Hm... Arletta: Jo, men jag får nog vänta! Det är ju två veckor kvar idag så... men en tisdag skulle vara perfekt, jag vill vara hemma till helgen?! :D

Anonym sa...

Så nu vet jag mer om dig ;9 Jazzå, det börjar närma sig ser jag, nervös nu? Ja, du kan ju inte ångra dig... det skall allt gå bra skall du se, det behöver inte ta 10 timmar... Vad fin din kruka med Buxbom är! Gillar Buxbom för den är vintergrön och kräver inte mycket skötsel. Koner av flätad pil är fint, jag har gått en kvällskurs men det finns böcker fast du måste ha grenar också... Jag såg ifjol att det säljs koner i många blomsteraffärer och man kan ha vad man vill, bara det klättrar, tex Luktärtor, Blomma för dagen är lätt att så, stoppa bara ned ett par frö i en stor kruka, sätt konen ovanpå krukan (liten kon) och vips så får du en blomma varje dag hela sommaren.... Jag vaknade med muskellåsning vid skulderbladet i morse så jag är hemma idag, har ju ett arbete framför dator och det går inte 8 timmar idag... ligger och vilar och läser lite och stretchar och yoga.... hoppas det ger sig snart. Ha en bra dag!
=)

Anonym sa...

Hmmm, för varje sådan "info"/frågegrej du gör inser jag att vi måste ha släktmöte snart för att se om vi inte kan utesluta en del, verkar finnas sååååååååååååå många konstiga i släkten ;)))
Knip ett tag till gumman så det hinner bli lite varmare ute så inte bäbben fryser!
Kram

Anna-Lena sa...

Lotta: Tack för tipset! Jo jag ska nog itne göra konerna själv de säljer ganska stora för 60 kr på Bauhaus! De var så fina men jag vet inte var som ¨passar till, men jag kan ju alltid fråga på butiken oxå. Men luktärt ska jag ha! Tusen tack och krya på dig så. Låter inte skönt! Anette: Jag är väl inte heeeeeeelt jättetokig heller?! Eller?