onsdag, april 11, 2007

Jodå jag är fortfarande här och ingen bebis! Jag haar bara inte fått inkopplat USD-sladden (jag når inte bak, ha ha...) ännu och det är lite tråkigt att inte kunna lägga upp nya bilder, bara skriva! Nu ska vi iaf efter en dramatisk morgon då jag på alla vis försökte locka fram oscar från under skrivbordet (där jag inte kommer under, ha ha...) Lockade, mutade, hotade... Puh! Drama! HM... nu vill jag ha bebin UT! Jag kan ju inte röra mig snart?! ;) (så illa är det väl kanske inte iaf...) Solen skiner undrar om vädret ska vända och bli varmt igen, vore skönt med lite trädgårdspill idag... inga speciella planer annars, tvättar massa bebigrejer, som täcken, kuddar, omdrag av ena och andra slaget, kla¨der efter Maja och Oscar osv... :D

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tyvärr tar bebisen ingen hänsyn till mammans kroppsomfång eller rörelseförmåga. Den kommer när det vill helt enkelt! ;-)

Anna-Lena sa...

Hm... jag vet! Hon trivs säkert jättebra därinne och har inga som helst planer på att komma ut hit och frysa... ;D

Anonym sa...

Ingen bebis än?? Hur lång tid har du kvar? Ang. USB-sladden...kan du inte låta sladden vara i hela tiden så slipper du krångla där bakom datorn. Ett förslag bara. =D Kram Madde