måndag, april 09, 2007

I morgon är det åter vardag... vad konstigt det känns efter en veckas ledigt att JO sla på jobb och O ska till dagis :( Jag vill inte vara ensam längre... Det är väl med tanka på att jag SNART föder? När som helst egentligen! Jag vet att det inte bara säger plopp, utan jag ska liiiiida först i ca 10-20 timmar... eeeek! så man blir ju förvarnad och hinner få hem JO och barnvakt till O men ändå?.. Det har känts tryggt att ha dem hemma här hos mig... Nu är de iofs inte här nån av dem! :D JO är på fotboll (hans lag, Strømsgodset, Drammen har gått upp i Tippeligan (allsvenskan)och det är seriestart idag) och farmof var här och snodde O för ett par timmar! Så nu ska jag bara slappa! Läsa skvallerblad och äta konserverade päron(eller vad det heter, såna i konservburk i lag), tänkte jag! Mmm... I morgon ska jag till jordmor (barnmorskan)

2 kommentarer:

Unknown sa...

NÄR är det egentligen dags? Beräknad förlossning alltså. Guuuuuuud vad spännande :-)

Anna-Lena sa...

Beräknad förlossning (termin som det heter på norsk) är 24/4. Så två veckor igår?!