lördag, mars 10, 2007


Idag har oscar lekt ute på terrassen själv hela förmiddan, han har ju dörren öppen och sprang ut och in som han behagade, och J-O gick ut och kolla så fort han ropa... fast det mest var i leken med sig själv! :D Han har blivit stoooor kille nu?! :D Det går så fort och händer saker heeela tiden! Så somna jag på soffan och väcktes av min underbara vackra son! Mmmmmmys... Så gick vi en tur bort på centret, gick liten omväg, men ändå kort för jag har ont i höften och kåanner otroligt mycket förvärkar när jag går fort eller uppför eller nerför?.. Hm... har ju sex veckor kvar så hon får gärna vänta lite till! ;) Om fyra veckor låter det nog INTE så... J-O får natta ikväll måste poppa popcorn och förbereda mig inför Melodifestivel-FINALEN!!! Tjohoo...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kooseligt(?)ni har det. Kram mamma

Anna-Lena sa...

Ja vi har det kjempekoselig! :D MEN längtar efter mormor nu... får se till att föda snart?! MEN jag vet, jag vet... ska vänta tills efter påsk iaf ;D