måndag, mars 12, 2007

Nej, jag har inte fött ännu...


... utan bara lånat! :D Vi hade besök igår och denna söta lilla docka var sååå mysig och snäll hela dagen (men hon hade visst jobbiga nätter nu?..) och jag insåg att jag längtar såååå efter att hålla min egen lilla kicka snart! :D (dessutom börjar jag få väldigt ont i höften/ryggen/stjärten vart det nu sitter. ONT gör det iaf...) De kom iaf ca 14 och jag bjöd på rökt lax (åt inte det själv dock...) och äggröra... (parentes; herregud, nu tittar solen fram helt plötsligt?! Måste UT! ;)och varma frallor, diverse pålägg och chokladkaka och glass till dessert! Mmm... de hade med sig massa Froosh till oss (han är i branschen) De är ju kanongoda! Och sunda?! Hm... Nam, nam iaf! Idag har inget hänt, jag har handlat som vanligt på måndagar, hem och lunchat, somnade en stund :D (duktig...) jobbade lite och ska nu hämta älsklingsoscar! Snickarn var bara här ett par timmar men det ser säkert ut som f-n nere nu?! Hittade en supersnygg jacka på HM som jag kunde knäppa översta knappen på! Tror jag kan ha den efter magen då, den var rymlig över nacke och rygg?! Vad tror ni???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker du myste när du fick ha en liten gosetjej hos dig. Vad är Froosh? Du kan säkert ha jackan efter magen eftersom du inte har så lång tid kvar. Visserligen växer man på slutet men det tror jag går. Hälsa min favoritkille, Oscar. Kram mamma

Anna-Lena sa...

Ja, jag har himla lust på den där jackan!? :D Ja, det var mysigt med en liten nussetjej! Froosh är SVENSK juice som bara innehåller frukt... säger de... och fruktjuice men inget onyttigt tillsatt socker osv?!