fredag, februari 09, 2007

Idag har jag fått massage! Mmm... det är såååå skönt! Ska hämta oscar nu, ska bara jobba lite först?! Lämna och hämta papper åt min man! :D Så hårt jobbar jag för tiden! Men det är nåt att göra och vadå... det är inte lätt att vara hemmafru heller! Det är ju skitigt heeeela tiden! Jag veeet men prioriterar annorlunda och hade jag haft annat för mig hade det inte varit lika skitigt, det var ju inte det förut innan jag gick hemma ju! ;D Sorry... kom bort mig lite! Det blir tacos ikväll... som vanligt MEN tyvärr får vi inte besök som vi skulle! Den manliga delen av sällskapet har så ont i ryggen att han inte kan röra sig, stackars! Fy vad ont det måste vara! Hoppas han snart är på benen!

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Går själv på massage en gång i månaden. För en okej summa. Det är helt ovärderligt. Har inte ont, men tror att den här typen av ego-verksamhet är kanon i förebyggande syfte!

Anna-Lena sa...

Absolut! Det är därför du INTE har ont! :D