måndag, februari 12, 2007

I helgen

har vi köpt kakel till tvättstugan/blivande badrummet! :D Enkla vita och grå till golvet! Det blir fint! Igår var det Mors Dag här i Norge så jag fick ett jättefint kort och en radio att ha på köket och ute på terrassen i sommar... SOMMAR!!! Det snöar och är -12 idag... och blåser kallt... Brr... Så bjöd svärfar på middag ute på Big Horn Steakhouse, jag älskar grillat! Kommer alltidpå det när jag äter det liksom! Åt kyckling med massa gosa grillade grönsaker, pommes, chili-och majsröra? och en jättegod barbecuesås till! Mmm... men oscar var nog lite trött igår för han ville inte äta utan bara springa pmkring och jag blir sååååå stressad av sånt att jag bara stressar i mig maten och blir irriterad! Men han ärinte ivägen säger hans pappa! NEJ, för han sitter bara lungt och äter och ser itne att han springer in i servitörerna hela tiden och är i vägen! Hetta!!! Men till slut sätter han sig iaf och äter lite i en soffa men pappan!? Ja, ja... mors dag! ag fick inte ens sovmorgon för J-O var ute på lördagskvällen?! :( nej då inte så farligt vill bara ge honom dåligt samvete nu! :D Idag är det tillbaka till vardagen; har lämnat Oscar, slängt in en tvätt, satt på kaffe, ska nu jobba! Lite... har ett par fakturor bara att skriva ut! Till helgen ska vi på hytta! Mys!? Ja, om jag tar mig bort... vägrar åka skidor bort... livsfarligt med min mage! :D Men vi har trugor (heter de på norska iaf... såna som man går på och ser ut som tennisracket, som min bror sa!)