onsdag, februari 07, 2007


Här är de... perfekta vår-sommarskor till mig! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om det är så bara hos mig men det är något skumt med din blogg. Ibland försvinner texten. Helt eller delvis. T ex nu i inlägget under ser jag bara första raden. Alltså inlägget som börjar med "Ca 17.00 middag-..." Så är det jätteofta. Om jag scrollar lite på sidan så kan texten komma tillbaka och försvinna igen, Hur skumt som helst. Undrar om det är så bara hos mig.

Anna-Lena sa...

Nej jag har sett det själv närjag ska kolla min egen blogg, det har dock aldrig hänt hos dig? Men jag kollar andra bloggar där det oxå händer? Vet inte vad det är?

Anonym sa...

Med "hos mig" menade jag på min dator fast hos dig på bloggen. Inte på min egna blogg alltså.

Anna-Lena sa...

jaha... nej jag får oxå så när jag ska kolla min... så det är nog min blogg som är knas!? :D

Anonym sa...

mmm något är lustigt, men jag vet inte vad.