tisdag, januari 09, 2007

Nu ska vi lägga oss. Oscar har ju varit hos farmor idag så vi fick middag där. gott och trevligt MEN jag får itne i mig något alltså! Är det att hon ligger på nåt speciellt sett just nu som gör mig mätt med en gång och sedan hungrig igen efter ett par timmar?! Farmor tyckte nog jag åt dåligt men jag klarade inte ens av kaffe efteråt för magen var sååååå stinn! Så gick vi hem till barnetv... nu... natta! I morgon ska han på dagis igen och jag ska väl ocå plocka ner julen! :(
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blir orolig när jag läser din blogg nu...du är ju snart i det skedet i graviditeten då den magiska urkrafterna träder in...kraft att typ flytta berg, man...eller jag blev nån sorts grottmänniska som skulle klara allt och mådde fantastiskt bra, håret växte som aldrig förr, likaså naglarna och allt blommade typ. Mat var ju inte heller nåt problem att få i sig....hmmmm....Du ska må bra nu, enligt naturens gång, jag hoppas dom har koll på dig i Norge och ring mig om nåt inte känns bra!

Ta hand om dig, det är hög tid att trappa ner...med ALLT!!! ja, och jag menar städning också här...

Kramar Ann-Sofie

Anonym sa...

Jaha så fick inte ses denna gång heller.. vad e det för fel på oss hihihi.. men ngn gång ska vi väl hinnas ses lr va tror du.. träffade dock din syrra ute på Harrys.. vi hade superkul.. vad ngt med kvällen som gjorda att alla var sååå glada.Hm spriten kanske..men en lyckad kväll i lilla vimseby..
ta hand om dig nu hjärtat å lilla maggen..PUSS!!! Helene

Anna-Lena sa...

Nej vi lyckas visst inte! Men det är ju så mycket att göra med närmsta familj på de få korta dar man är hemma tycker jag! Men kul att ni hade kul ute och kul att du tittar in hä ibland! En av systrarna hade oxå sett Charlie, men jag lyckades inte träffa henne heller?! Hm... Men men... ha ett gott nytt år! Kanske det går bättre i sommar?! He... Puss och kram