tisdag, januari 09, 2007

I dag ska jag få massagen som blev glömd i fredags?! Gläder mig men är himla täppt i näsan så det kan bli jobbigt att ligga på rygg... det är förresten inte säkert jag kan det iaf, pga magen. Förra gången var det inga problem men det var en månad sedan och nu är det en riktig mage ivägen där nere! :D Oscar ska till farmor och hjälpa henne ta ner julgranen! Det tycker han ska bli jättekul! I morse letade han efter pappa, som redan åkt på jobbet, bland kuddarna i sängen när vi precis vaknat! Som om han skulle få plats att liksom försvinna bland sängkläderna! Ha ha... Söt! Igår såg vi nästsista avsnittet av Kröniken! Älskar den serien men nu är det bara sista avsnittet kvar! :( Gilmore Girls har ju börjat igen! :D Det är bra! Och så tittar jag på Americas Next Top Model, en ny serie om barn och uppfostran med hysteriska Are eller Odin som programledare (f d prog.ledare på radio, från Trondheim= konstig, rolig dialekt, de var jobbiga och irriterande) men han var faktiskt bra och pratade nästan normalt?! Kos og kaos hette det. Passande! Det är så det är att ha barn! Kaos och mys! Och så har det varit kommisarie Lynley att titta på... det är mer som börjat inför våren som vi tittar på?! Jag måste ju se På Spåret, på lördagar, snart börjar väl våra fredagsprogram igen... Nytt på Nytt och Thomas & Harald! Askula killar som intervjuar alla möjliga kändisar, tävlar mot varann i helt tokiga grenar, som vem av dem kysser bäst, får tre kvinnor i olika ålder att ställa upp?, eller vem av dem som kör fortast på 10 000 m skridskor?!? Hallå... de kunde knappt stå på skridskorna... Ooooont!? Men KUL! OJ, nu blev det visst en massa tv, får räcka med det! Jag ser säkert mer?! Fôr att inte glömma Tarzan somär oscars nya favorit?! Hm... kanske vi ska slänga ut den där apparaten?!

3 kommentarer:

*SaKi* sa...

Jag längtar efter Gilmore Girls. Jag missade sista avsnittet i förra säsongen och kanal 5 visade ingen repris.
Snart kommer väl nästa säsong hit också. läääängtar =)

Anna-Lena sa...

Jag glömde CSI och CSI: Miami som jag oxå bara MÅSTE se ;D

Camillas lockar sa...

Går superbra med massage ända fram till födseln! Gudskelov, det är ju så himla skönt :-) Fast det får bli sidoläge förstås!