söndag, januari 14, 2007

Så är det åter söndag och vi håller på att blåsa bort! Det verkar som att ovädret från västSverige kommit hit?! Brr... eller kallt är det ju inte men fyyyyy vad det river i huset!
Så var vi ju på fest igår kväll! Det gick faktiskt väldigt bra även om jag var lite skeptisk mot att det började lite sent (enligt mitt tycke är det inte familjemiddag när det startar 18 men men...) Oscar var på gott humör till 23?!? Kors... men det var många andra barn att leka med och film på tvn och godis!!! Som minstingen i sällskapet fick han äran att slå 1a slag med hammare på pepparkakshuset som skulle rivas! Det tyckte han var jättekul! Eller som han själv sa: jävli jävli kul! VA! Nejdå! Han svär inte MEN det är så han för tillfället säger väldig! Så jag håller på att skratta ihjäl mig varenda gång han ska säga väldigt... Jag vann min grupp i darttävling men finalen hade inte börjat ännu då vi åkte hem så jag fick överlämna finalplatsen till nr 2! Hoppas hon vann?! Dessutom vann min grupp en musiktävling; det frågades om grupper, musikal och filmmusik och vi vann med ett halvt poäng! Ha ha... det var min kväll igår! Eftersom det hade kommit snö som töade bort + att det regnade var det haaaaaaalt när vi körde hem inatt... lite otäckt faktiskt och jag var ju tvungen att köra, men det gick bra! Vi sitter ju hela och lika fina här nu! :D Kram

Inga kommentarer: