fredag, januari 26, 2007

Jag kan visst aldrig lägga upp bilder på helgerna verkar det som!? SKulle visa en bild på Katie Holmes och Victoria Beckham och kommentera att plötsligt ser VB FET ut... ironiskt alltså men vad händer med Katie?! De är ju sjuka hela bunten dessa kändismammor?! Vad ska de ha barn för om de sedan ska svälta ihjäl sig och ha enooooorma psykoser?! Hm... jag kanske överdriver något men blir sååå förbannad på den sjuka trend de sedan sprider till "vanliga" mammor som tror de måste börja hårdbanta med en gång barnet pluppat ut?! T om jag har lust att banta ibland... när jag inte ser bullar eller ska ha tacos till middag (som ikväll, det är ju fredag?! :D) Nej, det är väl ingen större risk med mig... jag har ju inte ens vett att hålla på min egen matchvikt... Men som sagt det gör mig irriterad att så många med bebisar blir meeer smala än innan, som att det var ett misstag att få barn?!. Eller...

3 kommentarer:

A L V A S - P A P P A ! sa...

Är det inte som dom är retucherade allihop? Fast Victoria B ser inte kry ut, Katie har jag inte koll på.

Men va f-n, skit i dom, dom lever ju knappast särskilt kul liv hur som helst och är def inget att jämföra med på nåt sätt??

Anonym sa...

Ja, jag förstår inte det heller.

Jag måste erkänna att jag nyligen börjat viktväkta själv och förhoppningen är att komma tillbaka till min pre-baby-trivselvikt men jag skulle aldrig aldrig aldrig få för mig att hårdbanta direkt när barnet var fött. Det kan inte vara bra för varken mamman eller barnet. Och förutom pressen de sätter på vanliga svenssonmammor, vad sänder det för signaler till deras egna barn?

Anna-Lena sa...

alva, jenny & martin: Jo, jag skiter väl eg i dem men som Arletta säger: det är ett h-vetes budskap de sänder mammor som kanske är väldigt sårbara och påverkbara?! Inte bra! Sen är det inte samma sak att viktväkte Arletta! Då äter du ju iaf... massa gott och nyttigt, det är ju inte svältkur direkt! :D Lycka till förresten!